به نام خدا تولد تو تولد من است، من تمام طول سال بیدار مانده امکه مبادا روز تولد تو تمام شود، و من در خواب بمانمو نتوانم به تو بگویم، تولدمان مبارک! ❤با تو ام کهنه رفیق :❤❤یاد ایام قشنگی که گذشت❤❤کنج قلبم گرم است!❤❤آرزویم همه سر سبزی توست❤❤تن تو سالم و روحت شاداب❤❤آنچه شایسته توست خواهانم❤❤دل یک دانه ی تو سبز و بهاری ، روزگارت خوش باد❤ يكتای گيتی...
ما را در سایت يكتای گيتی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 14 تاريخ: سه شنبه 11 آبان 1395 ساعت: 23:27