يكتای گيتی

خرید بک لینک
به نام خدا دوست دارمشاز بند تا بلنداز دست تا دعااز صبر تا خداحتی اگر همه بگویند : از آن من نیست. من از عمق وجود خود خدایم را صدا کردمنمیدانم چه میخواهی ولی برای توبرای رفع غمهایتبرای قلب زیبایتبرای آرزوهایتبه درگاهش دعاکردم و میدانم خدا از آرزوهایت خبر داردیقین دارم دعاهایم اثر دارد.تبسم شیرین عشق ، گوشه ای از نگاه خداست.تنها به نگاه او می سپارمت . برایم دعا کناجابتش مهم نیستمهم آرامشی است که بدانم تو به یادمی. ممنون كه هستي يكتای گيتی...

ما را در سایت يكتای گيتی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 19 تاريخ: جمعه 21 آبان 1395 ساعت: 23:51

به نام خدا تولد تو تولد من است، من تمام طول سال بیدار مانده امکه مبادا روز تولد تو تمام شود، و من در خواب بمانمو نتوانم به تو بگویم، تولدمان مبارک! ❤با تو ام کهنه رفیق :❤❤یاد ایام قشنگی که گذشت❤❤کنج قلبم گرم است!❤❤آرزویم همه سر سبزی توست❤❤تن تو سالم و روحت شاداب❤❤آنچه شایسته توست خواهانم❤❤دل یک دانه ی تو سبز و بهاری ، روزگارت خوش باد❤ يكتای گيتی...

ما را در سایت يكتای گيتی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 14 تاريخ: سه شنبه 11 آبان 1395 ساعت: 23:27

صفحه بندی